نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج .

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج

نمایندگی تعمیرات یخچال سیلوان در تهران و کرج

نمایندگی تعمیرات یخچال سیلوان در تهران و کرج

سرویس تایمر یخ زداییاگر کمپرسور کار نکند، به احتمال زیاد تایمر یخ زدایی خراب شده است. این قسمت در نزدیکی کمپرسور قرار دارد. برای تست تایمر یخ زدایی:

مرحله 1: یخچال را از برق بکشید.

مرحله 2: سیم ها را از تایمر و موتور تایمر جدا کنید. تایمر را با بازکردن دو پیچ نگهدارنده از براکت های آن جدا کنید.

مرحله 3: تایمر یخ زدایی را با تنظیم شده در مقیاس تست کنید. یک پروب از را به هر سیم تایمر یخ زدایی -- نه موتور -- وصل کنید و شفت پیچ کنترل تایمر را بچرخانید تا کلیک کند. اگر تایمر یخ زدایی کار کند، متر صفر را نشان می دهد. اگر سوزن می پرد، تایمر یخ زدایی معیوب است. آن را با یک نوع جدید از همان نوع جایگزین کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال سیلوان در تهران و کرج

مرحله 4: تایمر یخ زدایی جدید را به همان روشی که تایمر قبلی وصل شده است وصل کنید.

برای بررسی موتور تایمر یخ زدایی، یک پروب از را به هر سیم موتور ببندید و مقیاس را روی تنظیم کنید. اگر کنتور بین 500 تا 3000 اهم را نشان دهد، موتور به درستی کار می کند. اگر متر بالاتر از 3000 اهم خوانده شود، موتور تایمر معیوب است. آن را با یک نوع جدید از همان نوع جایگزین کنید. موتور جدید را به همان روشی که موتور قبلی وصل شده است وصل کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال سیلوان در تهران و کرج

سرویس بخاری برفکاین جزء یک عنصر گرمایشی است که بر روی کویل اواپراتور قرار دارد. هنگامی که یخچال یا فریزر به چرخه یخ زدایی تغییر می کند، بخاری یخ زدایی روشن می شود تا یخ زدگی در محفظه ذوب شود. خرابی بخاری یخ زدایی باعث عدم یخ زدایی می شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال سیلوان در تهران و کرج

عنصر را با یک تنظیم شده در مقیاس آزمایش کنید. برای دسترسی به عنصر گرمایش، پانل های دیواری محفظه را بردارید. یک پروب از را به هر پایانه المان گیره دهید. اندازه سنج باید بین 5 تا 20 اهم باشد. اگر اینطور نیست، المنت گرمایشی معیوب است و باید تعویض شود. بخاری را با یک بخاری جدید با همان نوع و درجه برق تعویض کنید. بخاری جدید را به همان روشی که قدیمی وصل شده است وصل کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۸:۰۱ توسط:میثم موضوع: نظرات (0)